به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) در این روز مردم شریف استان از طریق تلفن 111 سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد) مسائل ومشکلاتشان را بیان نمودند و داریوش حسینی درمدت حضور خود در دفتر سامد به درخواستها و شکایاتی که با این سامانه تماس گرفته بودند، به صورت مستقیم پاسخ داد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در این مقطع که در حال مقابله با شیوع ویروس کرونا هستیم بهره گیری از شیوه های ارتباطی غیر حضوری ضمن حفظ سلامتی مردم از رفت و آمدهای آنان در اجتماع، محیط ادارات و تردد بین شهری جلوگیری می نماید.
وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بدست آمده جهت حضور در این دفتر و ارتباط تلفنی با مردم ،این سیاست دولت تدبیر وامید را اقدامی بسیار مفید در جهت ارتباط مستقیم و بی واسطه برای رسیدگی به مسائل ومشکلات مردم جامعه با سهولت، سرعت وکیفیت مطلوب عنوان نمود که ضمن صرفه جویی در زمان وهزینه مردم ومسئولین ، افزایش رضایت عمومی و ارتقاء سطح پاسخگویی مسئولان به مردم را درپی خواهد داشت.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: موارد و مسائل مطرح شده ازسوی مردم به دقت پیگیری و اقدامات لازم در حد مقدورات این اداره کل و مقررات صورت خواهد پذیرفت.
شایان ذکر است مراجعین می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به نشانی hamedan.mrud.irقسمت ملاقات مردمی مدیر کل فرم مربوط به ملاقات را تکمیل و ارسال نمایند.